Thursday, August 01, 2019


Assalamualaikum.

Arissto menjadi pilihan saya untuk dijadikan sebagai bisnes utama adalah kerana saya nampak model bisnes ini dapat memberikan pasif income.

Pasif income ini datangnya dari komisyen kopi. Komisyen yang diberikan oleh syarikat Arissto adalah sebanyak RM1 bagi sekotak kapsul. Mungkin bagi anda ianya tak banyak, tapi cuba bayangkan situasi ini;

A) Anda sudah mempunyai seramai 100 orang penyewa mesin. Dan setiap penyewa ini membeli empat kotak kapsul setiap bulan. Jadi, setiap bulan anda akan menjual sebanyak 400 kotak kapsul dan menerima komisyen sebanyak RM400. Dan komisyen kopi ini anda akan dapat selagi mana ada orang yang menyewa mesin.

B) Jika di bawah anda sudah ada duta-duta kopi Arissto (Coffee Ambassador), anda juga akan mendapat komisyen RM1 sekotak untuk setiap kotak yang dibeli oleh penyewa mesin mereka. Komisyen ini diberikan sehingga level yang ketiga. Jika kumpulan anda sudah besar dan duta-duta kopinya sangat aktif di dalam bisnes ini, sudah pasti anda juga dapat menikmati komisyen kopinya. Menarik, bukan? Tapi sudah mesti anda perlu menjadi leader yang hebat terlebih dahulu dan rajin guide team, barulah dapat merasa hasilnya. =)

Ingin saya ingatkan di sini, pendapatan daripada bisnes Arissto bukanlah semata-mata dari komisyen kopinya sahaja. Ada dua lagi jenis komisyen, iaitu komisyen personal dan komisyen berkumpulan. Saya ada terangkan di dalam entri Cara Mendaftar Sebagai Coffee Ambassador Arissto dan Kelebihannya.

Jika anda berminat untuk menyertai bisnes, boleh WhatsApp saya untuk sertai group saya. InsyaAllah anda akan diberi tunjuk ajar dalam menjalankan bisnes ini. Sama-sama kita bergerak dan menjana pendapat pasif. =)

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates