Friday, March 31, 2017


Assalamualaikum.

Saya sebenarnya dah terjebak dengan bisnes bantal hotel ni dari tahun lepas. Tapi sebelum ni saya cuma promote di FB. Ni baru nak war-war kan di blog.

Saya jual bantal hotel jenama DAG, yang makin lama makin popular tu. Siap dah ada iklan dalam radio. Dan pihak DAG sendiri dah pernah sertai karnival Mood Republik dan Karnival Karangkraf.
Memang berbaloi jadi ejen DAG ni sebab pihak HQ memang buat promosi kaw-kaw.

Bagi saya, bantal ni memang best, gebu sesangat! Saya memang guna. Letak kat kepala sedap, buat peluk pun sedap.

Harganya pula memang berpatutan. Untuk bantal H-Class (material polyester), harganya adalah RM38 sebiji. Kalau beli 4 biji, harganya RM150.

Saya ada buat perkhidmatan FREE COD di sekitar Sri Gombak dan Batu Caves. Untuk kawasan-kawasan lain, kami akan poskan bantalnya. Kos pos pun tak adalah mahal sangat sebab kami gunakan pos domestik.

Kalau nak mencuba bantal hotel ni, bolehlah WhatsApp saya di nombor ini ye : 013-3876903.

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates