Wednesday, July 19, 2017


Assalamualaikum.

Sebelum ni, saya banyak gunakan Instagram untuk upload gambar-gambar personal je, terutamanya gambar anak-anak.

Dulu masa saya jual educational toys, pernah juga guna Instagram untuk promote. Tapi main hentam je, ikut suka hati sendiri. Hihi.

Tapi Alhamdulillah bila dah join bisnes Mary Jardin ni, saya banyak dapat ilmu-ilmu marketing dan bisnes. Yang terbaru ni, kami ada kelas belajar teknik Instagram tau.

Ya Allah, rupanya banyak yang saya silap selama ni. Huhu.

Alhamdulillah, sekarangni baru saya tahu tips dan trik untuk menjual di IG. Apalagi, bila dah dapat ilmu, kenalah terus apply, kan?

Kalau sudi, meh la jenguk-jenguk IG saya ni ye >>> skincare.maryjardin_bymamabard

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates