Thursday, June 27, 2019

Assalamualaikum.

Bagi yang masih tercari-cari nak buat bisnes apa untuk tambah pendapatan, mungkin boleh memulakan langkah dengan menjual Kopi Itali ini.

Dengan modal serendah RM300 sahaja, anda sudah boleh mendaftar sebagai ejen kopi itali.

Di sini, saya ingin kongsikan satu cara mudah yang anda boleh lakukan untuk promote air kopi ini.

Caranya begini...

✔️ Sertai Team #DutaKopiItali✔️ Setiap hari open order pada rakan ofis atau pun mereka yang berdekatan tempat kerja✔️ Jika seorang mahu order 2 botol, cukup 5 orang sudah ada 10 botol✔️ Cukup 10 botol, #CloseOrder rapat-rapat. Jika ada kawan-kawan hendak order juga, beritahu mereka supaya order esok.✔️ Sampai rumah selepas balik dari tempat kerja, rehat sekejap. Layan dulu anak-anak ✔️ Pukul 8malam, ON #MesinKopi dan mulalah brew 10 botol Kopi Itali mengikut #RESEPI yang disediakan. Siap ada sukatan semua. Tak perlu risau. Sangat mudah! .

3 botol - Dalam masa 10 minit siap.10 botol - average setengah jam setel.
.
✔️ Selesai sahaja brew, letak 10 botol tersebut ke dalam peti sejuk✔️ Keesokkannya, bawa 10 botol Air Kopi Itali tersebut ke ofis dan sebagai tukarannya, anda terima jualan runcit #RM60✔️ Ketepikan untung RM30 untuk 10 botol.✔️ Dan ulang semula proses mula-mula tadi dengan mengambil order 10 botol lagi✔️ Cukup 26 hari, anda sudah menjual 260 botol dengan untung bersih RM780.❤️ Setiap hari cuma spend masa anda setengah jam sahaja❤️ Tak perlu bangun pagi-pagi memasak❤️ Tak perlu susah payah balik dari kerja ambil stok dari supplier❤️ Ada order, baru buat.Senang ke mudah?.Santai-santai, RM780 tambahan kita dapat sebulan..Jika pulun kuat, RM2,000 pun boleh dapat..Menarik ke best?.Rasa berminat nak cuba?Meh laa kita bincang tepi.===============================================

KLIK SINI UNTUK DAFTAR SEBAGAI EJEN KOPI ITALI
===============================================


Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates