Tuesday, June 25, 2019

Assalamualaikum.

Sebelum ni saya ada ceritakan sedikit mengenai Projek Kopi Itali yang dijalankan oleh Coffee Ambassador Arissto semasa bulan Ramadan yang lepas.

Alhamdulillah projek ini berjalan lancar dan semakin berkembang. Kini kami membuka peluang kepada lebih ramai lagi untuk menjana pendapatan tambahan dengan menjual Kopi Itali ini.

Modalnya sangat rendah, dan bisnesnya amat mudah. Anda hanya perlu promosikan kopi botol ini di dalam group-group setempat. Bila dapat order, anda perlu membancuh Kopi Itali ini mengikut resepi yang telah kami sediakan.

Produk kopi ini dibuat menggunakan kapsul daripada Arissto 100%, dan kemudian ditambah dengan susu full cream dan gula perang.

Jadi, anda perlu mempunyai Happy Maker (mesin) Arissto untuk membuat kopi ini.

Dan disebabkan itu, PAKEJ DUTA KOPI ITALI ini diwujudkan. Dengan modal serendah RM300 sahaja, anda akan mendapat kesemua kelengkapan ini untuk mula menjual Kopi Itali.


Setelah selesai membuat bayaran, saya akan menghantar kesemua kelengkapan ini kepada anda. Dan anda akan dimasukkan ke dalam group Telegram Duta Kopi Itali. Di dalam group ini terdapat banyak perkongsian tentang cara mempromosikan Kopi Itali.

Dalam mana-mana bisnes, support group yang baik merupakan satu faktor yang penting untuk memastikan kejayaan bisnes. Dan saya berani menyatakan Projek Kopi Itali mempunyai support group yang sangat bagus.

Jika berminat untuk menyertai projek ini, boleh WhatsApp saya di sini : NakJadiEjenKopiItali

Boleh juga follow perkongsian saya di sini:

FB Page: Duta Kopi Itali
Instagram: duta.kopi.itali

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates