Tuesday, October 06, 2015


Assalamualaikum.

Semakin lama semakin ramai yang mendaftar sebagai ahli powergold. Ini menunjukkan yang Powergold semakin mendapat kepercayaan orang ramai. Tapi mungkin ada lagi yang masih tak tahu apa kelebihan jadi ahli Powergold. Teruskan baca sampai habis untuk tahu ye. =)

5 Kelebihan Jadi Ahli Powergold

1. Dapat Emas Percuma

Untuk setiap pakej ahli yang anda pilih, anda akan dapat emas percuma dari syarikat. Anda boleh rujuk entri harga pakej ahli Powergold ini untuk mengetahui tentang emas percuma tersebut.

2. Dapat Beli Emas Pada Harga Murah

Bagi yang hendak membeli emas secara konsisiten setiap bulan, anda memang patut mendaftar sebagai ahli. Ini kerana harga ahli jauh lebih murah dari harga pasaran. Sebagai contoh, harga ahli untuk goldbar 1gram murah sebanyak RM20 daripada harga pasaran. Anda boleh lihat harga terkini emas Powergold di sini : JutawanPowergold/DinarEmas

3. Dapat bonus belian RM1 untuk setiap 1gram

Ya anda tak salah baca! Sudahlah dapat beli emas pada harga murah, lepastu syarikat pulangkan balik RM1 untuk setiap 1gram yang anda beli. Kalau dah beli 20gram, maksudnya anda dah dapat bonus belian sebanyak RM20. Untung kan?

4. Dapat sertai sesi lelong

Sesi lelong ini terbuka hanya untuk ahli. Masa sesi lelong ini, kita akan dapat beli emas lebih murah dari harga ahli. Cumanya kita tak tahu bila sesi lelong ini akan diadakan. Selalunya tiap-tiap bulan pasti ada satu sesi lelong.

5. Peluang untuk dapat pelbagai jenis bonus

Ada 11 jenis bonus yang boleh anda dapat bila dah jadi ahli Powergold. Tapi tentang bonus saya akan terangkan kemudian. Untuk setakat ini, cukupalah anda tahu yang memang berbaloi sangat jadi ahli Powergold.

Yang paling best, keahlian adalah seumur hidup. Tak perlu nak renew tiap-tiap tahun. Dan tak ada minimum purchase yang perlu dibuat setiap bulan.
Untuk sebarang pertanyaan mengenai emas dan Powergold, sila hubungi saya di nombor ini;

013-7613044 (SMS/Whatsapp)

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates