Thursday, August 04, 2016

Masa Untuk Kumpul Emas

Dah terbuka hati nak tukar duit simpanan kepada emas ke? Alhamdulillah, anda memang di tempat yang betul!

Bila cakap fasal nak beli emas ni, ramai yang takut-takut. Pertama, tak tahu cara. Kedua, rasa mahal. Ketiga, takut kena tipu. Dan macam-macam alasan lagi sebenarnya.

Tapi sebenarnya nak beli emas ni mudah je sebenarnya. Lebih-lebih lagi kalau nak beli emas Powergold, semudah ABC!

 

Tengok Harga Emas

Pertama, anda perlu tengok harga emas dulu. Boleh klik link ini untuk tengok harga emas terkini. Anda perlu tengok pada column harga jualan ye. Yang harga ahli tu khas untuk ahli Powergold sahaja. Nak dapatkan harga emas murah dan kelebihan sebagai ahli, bolehlah mendaftar sebagai ahli Powergold terus, OK? =)

Bila dah tengok jadual harga tu, bolehlah buat keputusan nak beli emas apa berdasarkan modal yang ada.

Hubungi Perunding Emas Pilihan Anda

Anda boleh hubungi mana-mana ahli atau stokis Powergold. Tapi dah alang-alang baca kat sini, kenalah hubungi saya kan? Hihi.

Saya merupakan stokis sah Powergold. Boleh hubungi saya di nombor ini (013-7613044). Ataupun bagi yang perempuan, mungkin lebih selesa untuk berurusan dengan isteri saya (013-3876903).

Bagi yang berurusan dengan saya atau isteri, nanti kami akan berikan nombor akaun untuk anda masukkan bayaran duit emas. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang keahlian Powergold pun, kami akan layan sebaik mungkin.

Penyerahan Emas

Selepas pembayaran, emas akan diserahkan kepada pembeli. Bagi yang berdekatan dengan kami, bolehlah mengambil emas secara terus dengan kami. Pick-up point kami adalah di sekitar Sri Gombak dan di Giant Batu Caves.

Bagi mereka yang di luar kawasan, emas akan diposkan. Anda tak perlu risau, setakat ini Alhamdulillah kesemua emas-emas pelanggan kami sampai dengan selamat.

Kesimpulan

Ya, semudah itu sahaja untuk anda membeli emas dan selamatkan duit simpanan anda. Apa tunggu lagi, kan?

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates