Saturday, August 06, 2016


Kelebihan Jadi Ahli Powergold

Kelebihan utama menjadi ahli Powergold ialah dapat membeli emas pada harga ahli, yang jauh lagi murah dari harga jualan.

Walaupun dengan hanya menjadi ahli, anda sudah boleh berniaga emas dan mendapat untung runcit. Anda juga berpeluang untuk menikmati pelbagai bonus yang disediakan oleh Powergold.
Ahli Powergold juga tetap berpeluang untuk membina rangkaian perniagaan sendiri dengan menaja ahli-ahli baru. Tetapi, setiap urusan pendaftaran dan pembelian emas mestilah dilakukan melalui stokis.

Untuk menjadi ahli Powergold, modal paling rendah adalah RM380 (pakej Gold), dan akan dapat syiling emas 0.5gram secara percuma. Ataupun boleh juga pilih pakej yang berharga RM450 (pakej Solid Gold), dan goldbar 1gram secara percuma.

Kelebihan Jadi Stokis Powergold

Seperti yang anda dapat lihat dalam jadual di atas, stokis dapat membeli emas pada harga RM2/g lebih murah daripada harga ahli. Ini bermakna, stokis memperoleh keuntungan yang lebih bila menjual emas tersebut pada harga jualan.
Stokis juga bakal mendapat komisen-komisen ini sebagai upah menjalankan tugas sebagai wakil syarikat, iaitu:

(1) Key-in pendaftaran ahli/stokis baru
Setiap pendaftaran baru perlu dibuat melalui stokis. Stokis akan memasukkan maklumat yang diperlukan ke dalam sistem dan menguruskan pemberian emas percuma kepada orang yang mendaftar.
Atas kerja ini, stokis akan mendapat upah berdasarkan pakej yang didaftarkan, iaitu;
RM10 untuk pakej Gold dan Solid Gold, dan RM100 untuk pakej Super Power Gold

(2) Key-in belian emas ahli
Bagi ahli yang ingin membeli emas, mereka perlu mendapatkannya daripada stokis. Stokis tersebut pula akan key-in belian tersebut ke dalam akaun ahli yang membeli.

Stokis juga akan menguruskan pemberian emas kepada ahli atau pembeli. Bagi tugas ini, upah yang diberikan oleh syarikat adalah RM2/gram.

Disamping itu, stokis juga mendapat untung runcit sebanyak RM20/gram jika bukan ahli membeli emas, dan RM2/gram jika ahli yang membeli.

Ada dua jenis pakej untuk menjadi stokis. Pertama, modal sebanyak RM3800 dan dapat goldbar 5gram secara percuma. Kedua, modal sebanyak RM4500 dan dapat goldbar 10gram secara percuma.

Mungkin nampak seperti mahal, tapi sebenarnya modal stokis ini sangatlah berpatutan kerana stokis akan mendapat emas secara percuma.

Dan jika stokis banyak menjalankan dua tugas di atas, komisen yang bakal diperoleh adalah sangat menguntungkan.

Nak Jadi Ahli, Atau Nak Jadi Stokis?

Jawapannya terpulang kepada anda. Jika hanya ingin mendapatkan harga emas murah, boleh pilih pakej Gold atau Solid Gold. Namun dengan pakej-pakej ini pun, anda tetap boleh memulakan bisnes emas dan besarkan rangkaiaan perniagaan.

Bagi yang ada modal lebih dan komited berbisnes, saya cadangkan untuk jadi stokis. Kelebihan stokis sangat banyak dan menguntungkan bagi mereka yang rajin.

Cuma satu benda yang anda perlu tahu, modal untuk join Powergold ini adalah untuk seumur hidup. Anda cuma perlu keluarkan modal sekali sahaja!
Untung ke untung?

Nak daftar dah? Hubungi saya ye. Saya boleh daftarkan terus, sebab saya adalah stokis berdaftar Powergold. =)

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates