Saturday, May 27, 2017


Assalamualaikum.

Pada permulaannya, Mary Jardin berpusat di Kulim, Kedah. Tetapi apabila semakin berkembang, HQ Mary Jardin telah dipindahkan ke negeri Selangor.

Kini, HQ Mary Jardin berada di Star Avenue Subang. Pelbagai jenis kelas dan training untuk agen-agen akan diadakan di sini. Alamatnya seperti di bawah ini:

Mary Jardin Outlet
No. 3, Jalan Zuhal U5/177,
Bandar Pinggiran Subang,
40150 Shah Alam,
Selangor

Di sini juga sebenarnya merupakan outlet pertama Mary Jardin. Pelanggan boleh mendapatkan produk mereka secara terus di sini. Namun, segala pembelian haruslah diuruskan oleh agen terlebih dahulu.

Maksudnya begini. Pelanggan buat bayaran pada agen, agen akan masukkan order dalam web, dan pelanggan boleh pick-up order di outlet. Mudah je, kan?

Selain itu, pelanggan juga mempunyai pilihan untuk mengambil produk yang dibeli dari mana-mana Branch Offices Mary Jardin. Untuk mendapatkan senarai Branch Offices ini, anda boleh WhatsApp saya untuk saya berikan senarainya.

Untuk lebih mudah, produk-produk Mary Jardin ini juga boleh diposkan ke seluruh Malaysia. Kos pos bergantung pada berat keseluruhan produk yang dibeli.

Bagi saya, kos pos ni selalunya lebih murah berbanding daripada kos yang perlu dikeluarkan jika pelanggan ingin mengambil sendiri produk dari outlet/branch offices. Betul tak?

Jadi anda tak perlu risau kalau berada jauh dari outlet/branch offices Mary Jardin. Kita gunakan je perkhidmatan pos yang ada tu, ok? =)

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates