Wednesday, May 24, 2017


Assalamualaikum.

Sebenarnya saya dah lama tahu pasal produk Mary Jardin ni. Ramai je dalam friendlist Facebook saya yang menjual produk ni. Tapi masa tu, belum terbuka hati lagi nak mencuba.

Tapi sejak masuk umur 30 tahun, tiba-tiba je kulit muka jadi bermasalah. Dah mula ada whiteheads blackheads, lepastu liang pori pun nampak makin besar! Memang risau la, tiap-tiap hari asyik duk belek muka depan cermin. Huhu.

Maka bermulalah pencarian saya untuk mencari produk yang sesuai untuk hilangkan masalah ni. Hasil dari survey, saya tertarik hati nak mencuba Mary Jardin.

Saya pun terus contact kawan yang jual produk ni, dan dia hantarkan ke rumah. Saya cuma beli facial soap dan face oil je. Kebetuan pula tengah ada promosi, jadi total harga untuk dua produk ni cuma RM100.

Malam tu jugak saya terus pakai tau. Punyalah excited nak rasa produk yang makin popular ni. First impression; saya dah jatuh hati dengan bau lavendernya. Wangi sangat tau.

Alhamdulillah lepas seminggu pakai, saya ada nampak perubahan. Perubahannya adalah whiteheads blackheads kat hidung ni dah makin kurang. Memang happy sangat-sangat! Terus contact balik kawan yang jual tu sebab nak daftar jadi agen Mary Jardin. Hihi.

Setakatni, saya masih teruskan lagi pakai face soap dan face oil. Kalau ada rezeki lebih nanti, nak cuba guna clay mask dan serum pula.

Kalau nak cuba produk Mary Jardin ni, boleh beli dari saya ye. =)

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, sila klik gambar di bawah:

Sila tinggalkan komen anda di sini. Saya amat menghargainya. Terima kasih. =)

by MamaBard . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates